Asigurăm livrarea produselor în toată România cu propriul nostru serviciu de transport, pentru a garanta siguranța produselor comandate. Termenul de livrare este de 7-20 zile din momentul plasării comenzii dacă produsul este pe stoc.
Produsele comandate de Client vor fi livrate în maxim 7-20 zile lucrătoare dacă sunt în stoc, iar produsele care nu sunt în stoc au perioadă de livrare variabila în funcție de furnizor. Pentru comenzile speciale, Clientul va fi informat cu privire la aceste produse atipice, care au perioadă de livrare cuprinsă între 15 zile și poate ajunge până la 45 de zile.
În localitățile din România livrarea se va face cu flota proprie și curierat rapid, asigurarea produselor intrând în costurile de transport. Vânzătorul verifică produsele calitativ și calitativ înainte de livrare, iar Clientul este sfătuit să verifice coletul la primire, înainte de semnarea AWB-ului sau a documentului de însoțire a mărfii. În cazul în care ați constatat că un produs este neconform sau deteriorat va trebui să menționați în scris acest lucru pe documentul de primire a mărfii sau după caz să refuzați primirea. Constatarea în scris în documentul de însoțire a mărfii este singurul document opozabil în baza căruia se pot face înlocuiri ale produselor primite cu defect sau deteriorări. Reclamațiile ulterioare nu vor putea fi luate în considerare. Nu este inclusă aici garanția normală a produselor care poate fi constatată oricând în perioada de garanție.
Coletele se livrează până în fața imobilului (casă sau bloc) și se descărcă din mașină de către conducătorul auto. Aceștia nu transportă marfa în interiorul locuinței dvs, sau la etaj.
Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate de Client sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. În limită timpului disponibil vom încerca să contactăm Clientul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. În cazul în care nu primim nici un semn din partea acestuia în 24 de ore, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.
În descrierea produselor găsiți de obicei o perioadă esmtimativă de livrare a pachetului (în condiții normale, maxim 7 zile lucrătoare) care este calculată de la confirmarea comenzii, adică momentul în care comanda este verificată și confirmată la telefon.
Noi vă vom informa prin e-mail cu privire la aprobarea și procesarea comenzii. Cu o zi înainte de livrare, vă vom apela telefonic, pentru a ne pune de acord asupra orei de livrare.
Când acceptați livrarea sau colectarea bunurilor comandate, puteți verifica starea acestora și după semnați documentul de primire. În cazul în care în timpul livrării bunurilor ați observat vreun defect în aspectul mobilierului sau piese lipsă din mobilier, asigurați-vă că specificați acest lucru pe factură, pe nota de livrare și pe alte documente de transfer. Dacă observați aceste probleme mai târziu, sunați-ne la 0747 911 960 sau trimiteți-ne un email la contact@ecomob.ro.
Dacă faceți o plată folosind numerar, asigurați-vă că aveți exact suma indicată pe bonul de comandă.