Reguli de vânzare a mărfurilor.
1. Definiții
1.1. Operator de date site-ul web www.ecomob.ro Operatorul (denumit în continuare “operator de date”) este “Casa Utila SRL, codul de companie 44366802, codul plătitorului de TVA RO44366802, Str. Primaverii 16 jud. Botoșani adresa de e-mail – contact@ecomob.ro.
1.2. Cumpărătorul este o persoană fizică sau juridică care a achiziționat bunuri în magazinul online www.ecomob.ro
1.3. Regulile de vânzare a bunurilor (în continuare – Regulile) reglementează drepturile, obligațiile, prețurile materiilor prime, procedura de plată, termenele, livrarea, garanția calității produsului, returnarea și înlocuirea bunurilor, răspunderea cumpărătorului și vânzătorului.
2.1. Acești Termeni și condiții pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri, după aprobarea de către Cumpărător (după ce au citit Regulile și bifând “Am citit regulile” Ecomob.ro “și sunt de acord cu acestea”), constituie un document legal obligatoriu pentru părți care determină drepturile și obligațiile vânzătorului si cumparatorului, termenii și condițiile de cumpărare și plata bunurilor, ordinea de livrare și returnarea bunurilor, răspunderea părților și alte prevederi legate de cumpărarea și vânzarea magazinului online “ecomob.ro”.
2.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa Regulile în orice moment, în conformitate cu cerințele legii.
2.3. Magazinul online “Ecomob.ro” vinde numai pe teritoriul României.
2.4. Dreptul de a achizitiona in magazinul nostru online il au:
2.4.1. Persoane fizice active, adică persoanele care au împlinit vârsta majoratului și a cărei capacitate nu este restricționată prin ordin judecătoresc;
2.4.2. Minorii de la paisprezece la optsprezece ani numai cu consimțământul părinților sau tutorilor lor, cu excepția cazului în care sunt emancipați;
2.4.3. Persoane juridice;
2.4.4. Reprezentanți autorizați ai tuturor persoanelor de mai sus.
2.5. Prin confirmarea Regulilor, Cumpărătorul confirmă că are dreptul de a cumpăra bunuri de la magazinul online “Ecomob.ro”.
2.6. În caz de necesitate sau în circumstanțele prevăzute în lege Vânzătorul are dreptul de a modifica sau completa Regulile. Cumpărătorii vor fi informați despre acest lucru prin conectarea la Ecomob.ro sau prin achiziționarea de bunuri pentru prima dată după intrarea în vigoare a noilor reguli.
2.7. Cumpărătorul trebuie să se familiarizeze cu Politica de confidențialitate aprobată de Vânzător. Consimțământul sau dezacordul cu utilizarea specifică a datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este exprimat de către cumpărător în conformitate cu procedura stabilită în Politica de confidențialitate.
2.8. În cazul în care vânzătorul are dreptul sau obligația de a trimite documente sau informații Cumpărătorului prin e-mail, în toate cazurile Cumpărătorul va fi responsabil pentru prezentarea adresei de e-mail a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
3.1. Cumparatorul poate comanda pe de Ecomob.ro si fără crearea unui cont.
3.2. La comanda bunurilor în câmpurile de informare furnizate de către Vânzător, Cumpărătorul trebuie să furnizeze datele sale personale necesare pentru comanda corectă a mărfurilor: numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail.
3.3. Prin acceptarea acestor reguli, Cumpărătorul este de acord că datele sale personale vor fi prelucrate în scopul vânzării de bunuri și servicii la Ecomob.ro.
3.4. Prin acceptarea prelucrării datelor sale cu caracter personal în scopul vânzării de bunuri și servicii la magazinul Vânzătorului, Cumpărătorul este, de asemenea, de acord că la adresa de e-mail și numărul de telefon specificat de acesta vor fi trimise pentru informațiile necesare pentru completarea comenzii.
3.5. Cumpărătorul poate să-și exprime consimțământul / respingerea pentru utilizarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct în comandă. El face acest lucru prin bifare (sunt de acord că datele sale personale vor fi utilizate în scopuri de marketing direct) sau fără a bifa (nu sunt de acord). Vânzătorul trimite newsletter-ul de mai multe ori pe lună prin e-mail specificat de Cumpărător. Posibilitatea de a renunța la newsletter – (la sfârșitul buletinului de informare există posibilitatea de a alege “opțiunea de renunțare” – cumpărătorul nu va mai primi buletinul informativ când se face clic pe link).
3.6. Vânzătorul confirmă că datele personale specificate de cumpărător vor fi prelucrate numai în scopul vânzării de bunuri și servicii în magazinul online Ecomob.ro, analiza activității vânzătorului și marketingul direct (cu excepția cazurilor în care cumpărătorul refuză să își proceseze datele personale în scopuri de marketing direct). Vânzătorul se angajează să nu dezvăluie datele cu caracter personal ale cumpărătorului unor terțe părți, cu excepția partenerilor vânzătorului care furnizează livrarea de bunuri sau alte servicii legate de executarea comenzii de către cumpărător. În toate celelalte cazuri, datele cu caracter personal ale cumpărătorului pot fi divulgate terților numai în conformitate cu procedura prevăzută de legile in vigoare.
3.7. Cumpărătorul, care dorește să comande serviciile de parteneriat oferite de Magazinul Online al Vânzătorului, poate face acest lucru exprimându-și consimțământul ca datele sale personale să fie transferate partenerului respectiv în scopul furnizării serviciilor comandate.
4.1. Cumpărătorul poate comanda bunuri în următoarele moduri:
4.1.1. Înscrierea online pe ecomob.ro;
4.1.2. Online fără înregistrare pe ecomob.ro;
4.1.3. Prin telefon;
4.2. Acordul dintre cumpărător și vânzător va fi considerat încheiat din momentul în care cumpărătorul alege articolul/articolele pe care îl cumpără și a format coșul de cumpărături, facând click pe linkul “Trimite comanda mea” și atunci când vânzătorul a contactat cumpărătorul prin telefon sau e-mail specificat de acesta, confirmând comanda.
4.3. Fiecare contract de cumpărare / vânzare încheiat între Cumpărător și Vânzător este înregistrat și stocat în baza de date a magazinului online “Ecomob.ro”.
5.1. Cumpărătorul va avea dreptul de a cumpăra bunurile în magazinul online Ecomob.ro în modul prevăzut de aceste Reguli și alte articole de informații din magazinul online al vânzătorului.
5.2. Cumpărătorul are dreptul de a accesa datele sale personale și dreptul de a solicita corectarea datelor personale incorecte, incomplete, prin e-mail. contact@ecomob.ro sau sunând la 0760975592. În acest caz, vânzătorul trebuie să implementeze imediat cererea cumpărătorului (în termen de 1-2 zile lucrătoare).
5.3. Cumpărătorul va avea dreptul să refuze cumpărarea și vânzarea bunurilor de la magazinul Ecomob.ro, notificând în scris vânzătorul (prin e-mail, indicând articolul care urmează să fie returnat și numărul său de comandă) nu mai târziu de 365 de zile calendaristice de la data livrării articolului.
5.4. Dreptul cumpărătorului de a refuza cumpărarea și vânzarea de bunuri este pus în aplicare în conformitate cu Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare)
5.5. Cumpărătorul poate să își exercite dreptul de a se retrage din contractul de vânzare numai dacă elementul nu a fost deteriorat sau schimbat în mod substanțial în aspect și nu a fost utilizat, colectat sau lăsat în ambalajul original.
5.6. Cumpărătorul care a cumpărat un articol de calitate necorespunzătoare din magazinul online Ecomob.ro are dreptul să ceară de la vânzător să elimine defectul articolului gratuit; încheie unilateral contractul și solicită rambursarea sumei plătite.
6.1. Cumpărătorul trebuie să plătească bunurile și să le accepte în modul prevăzut de prezentul Regulament.
6.2. Dacă informațiile furnizate în formularul de comandă al cumpărătorului se modifică, acesta trebuie să informeze imediat vânzătorul despre acestea.
6.3. Cumpărătorul, folosind magazinul online ecomob.ro, se angajează să respecte prezentele Reguli, alți termeni și condiții în mod expres menționate în magazinul online și fără a încălca legile României.
7.1. Dacă cumpărătorul încearcă să compromită stabilitatea și securitatea magazinului online sau să-și încalce obligațiile, vânzătorul are dreptul să limiteze imediat sau fără notificare sau să suspende utilizarea magazinului online sau, în cazuri excepționale, să anuleze înregistrarea cumpărătorului.
7.2. În cazul unor circumstanțe semnificative, Vânzătorul poate întrerupe temporar sau permanent magazinul online fără notificare prealabilă către Cumpărător.
7.3. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda fără a informa în prealabil Cumpărătorul în cazul în care Cumpărătorul care a ales metoda de plata prin transfer bancar nu plătește bunurile în termen de 30 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
7.4. Când cumpărătorul alege metoda de plată – în numerar în momentul livrării bunurilor, vânzătorul, în caz de incertitudine cu privire la informațiile furnizate în comandă, trebuie să contacteze cumpărătorul prin telefonul indicat în comandă. În acest caz, timpul de livrare a bunurilor începe cu data contactului cu Cumpărătorul. Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda fără notificare prealabilă către cumpărător dacă vânzătorul nu reușește să contacteze cumpărătorul în termen de 30 de zile lucrătoare.
7.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și ora livrării sau de a anula comanda prin informarea imediat Cumpărătorului și returnarea plății în cazul în care Cumpărătorul a plătit pentru aceasta.
8.1. Vânzătorul se obligă să furnizeze Cumpărătorului accesul la serviciile oferite de magazinul online, Ecomob.ro, în condițiile stabilite în acești Termeni și condiții.
8.2. Vânzătorul se obligă să respecte dreptul de confidențialitate al Clientului la informațiile personale pe care le deține, adică Prelucrarea datelor personale specificate de Cumpărător va fi efectuată numai în Capitolul 2 al Regulilor și în conformitate cu procedura stabilită și legislația în vigoare.
8.3. Vânzătorul se obligă să livreze bunurile comandate de Cumpărător la adresa specificată de Cumpărător în condițiile specificate în secțiunea 10 a Regulilor.
8.4. Dacă vânzătorul nu este în măsură să livreze bunurile comandate cumpărătorului din cauza unor circumstanțe importante și se angajează să ofere un produs similar. Dacă cumpărătorul refuză să accepte un produs similar vânzătorul se obligă să restituie banii plătiți cumpărătorului în termen de 3 (trei) zile lucrătoare dacă se efectuează plata anticipată.
8.5. Utilizarea regulilor de către Cumpărător 5.3. prevăzută la punctul 5.5., vânzătorul se obligă să restituie banii plătiți cumpărătorului în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la data primirii bunurilor returnate.
9.1. Prețurile produselor din magazinul online și formularul de comandă sunt indicate în Lei.
9.2. Cumpărătorul plătește bunurile în unul din următoarele moduri:
9.2.1. Plata prin transfer bancar este o plată atunci când Cumpărătorul transferă banii în contul bancar Ecomob.ro după primirea confirmării comenzii.
9.2.2. Plata în numerar în momentul livrării / preluării – Cumpărătorul plătește bunurile în timpul livrării / preluării (transfer-acceptare).
9.2.3. Plata prin utilizarea unui contract de credit de consum furnizat de societățile de leasing este o metodă de plată în cazul în care Cumpărătorul (persoana fizică) și compania de leasing încheie un contract de finanțare a achiziționării de bunuri în magazinul Vânzătorului.
9.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita plata parțială sau integrală în avans de la Cumpărător
9.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Cumpărătorului să semneze o comandă de mobilier.
9.5. Facturile cu TVA includ elementele selectate, cantitatea, reducerile, prețul final al mărfurilor, inclusiv toate taxele și alte date solicitate furnizate de legislația contabilă.
10.1. La comandarea bunurilor, cumpărătorul poate alege modul de livrare a bunurilor, și să folosească serviciul de livrare furnizat de către Vânzător sau punctul de preluare a bunurilor vânzătorului. (comuna Trușești, județul Botoșani)
10.2. Livrarea de bunuri către cumpărător:
10.2.1. La momentul comenzii, cumpărătorul alege să livreze bunurile la locul exact de livrare.
10.2.2. Cumpărătorul se angajează să accepte mărfurile însuși. În cazul în care el nu poate accepta mărfurile însuși și bunurile sunt livrate la adresa specificată și pe baza altor date furnizate de cumpărător, Cumpărătorul nu are dreptul de a pretinde vânzătorului livrarea bunurilor unei entități greșite.
10.2.3. Bunurile sunt livrate de către vânzător sau reprezentantul său autorizat.
10.2.4. Asigurăm livrarea gratuită în județul Botoșani cu propriul nostru serviciu de transport, pentru a garanta siguranța produselor comandate. Pentru celelalte județe se va calcula o taxă forfetară de transport, în funcție de locație, kilometri suplimentari, greutatea coletelor livrate și valoarea comenzii.
10.2.6. Mobilierul este livrat numai pe teritoriul României.
10.2.7. Mobilierul este livrat numai până în locul unde poate ajunge masina de transport.
10.2.8. Bunurile nu sunt asigurate.
10.2.9. Mărfurile pot fi livrate la un cost suplimentar, dacă este cazul.
10.2.10. Aproape tot mobilierul este livrat neasamblat, în cutii, dar mobilierul este însoțit de instrucțiuni de montaj, fitinguri. În anumite situații asigurăm și montajul acestuia.
10.3. Pick- up de produse la punctele de preluare ale vânzătorului:
10.3.1. Cumpărătorul poate retrage mărfurile gratuit de la punctul de preluare al vânzătorului. (comuna Trușești, jud. Botoșani).
10.3.2. Bunurile comandate trebuie să fie preluate cel târziu în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la primirea confirmării vânzătorului că comanda este gata. Vânzătorul își rezervă dreptul de a rezilia comanda fără notificare și de a returna plata în avans dacă a fost plătită fără retragerea la timp a cumpărătorului.
10.3.3. Bunurile pot fi preluate numai de către persoana care a plasat comanda sau de persoana indicată la momentul comenzii. La ridicarea mărfurilor, trebuie să aveți un document de identitate valabil (carte de identitate, pașaport sau un nou model de permis de conducere) cu angajatul vânzătorului.
10.4. Vânzătorul va livra bunurile Cumpărătorului în conformitate cu termenii specificați în Descrierea Bunurilor. Acesti termeni sunt prealabili si nu se aplica in cazul in care Vanzatorul nu are bunurile necesare si Cumpărarul este informat despre lipsa bunurilor comandate de el. În același timp, cumpărătorul este de acord că, în cazuri excepționale, livrarea de bunuri poate fi întârziată din cauza unor circumstanțe neprevăzute care depășesc controlul vânzătorului. În acest caz, vânzătorul se obligă să contacteze imediat cumpărătorul și să convină asupra termenelor de livrare a bunurilor.
10.5. În toate cazurile, Vânzătorul este scutit de răspundere pentru încălcarea termenelor de livrare a Bunurilor, în cazul în care Bunurile nu sunt livrate Cumpărătorului sau nu sunt prezentate în timp util din cauza vina Cumpărătorului sau din cauza circumstanțelor Cumpărătorului.
10.6. La momentul livrării Bunurilor către cumpărător, Cumpărătorul trebuie, împreună cu Vânzătorul sau reprezentantul său autorizat, să verifice starea lotului și elementul (elementele) și să semneze documentul de acceptare a livrării. În cazul în care Cumpărătorul semnează documentul de transfer al transportului, se consideră că transportul a fost predat în condiții corespunzătoare, nu există discrepanțe în cauza mărfurilor, a căror origine nu poate fi atribuită defectului fabricii și incompatibilitatea produsului (produselor) care poate fi determinată în timpul inspecției externe a mărfurilor.
După ce a observat că ambalajul lotului livrat a fost deteriorat (deteriorat, umed sau altfel deteriorat în exterior), produsul (produsele) este deteriorat și / sau articolul (ele) este necorespunzător, Cumpărătorul trebuie să menționeze acest lucru în documentul de acceptare a transferului și, în prezența Vânzătorului sau a reprezentantului acestuia, scrie un act de încălcare / neconformitate a formularului gratuit și / sau a produsului (produselor). În cazul în care Cumpărătorul nu procedează astfel, Vânzătorul va fi scutit de răspundere față de Cumpărător pentru orice deteriorare a bunurilor, în cazul în care cauza unei asemenea încălcări nu este defect din fabrică și incompatibilități ale mărfurilor, în cazul în care aceste discrepanțe pot fi stabilite în timpul inspecției externe a mărfurilor.
10.7. Dacă cumpărătorul nu livrează bunurile în termenul limită și dacă cumpărătorul a plătit Bunurile și livrarea lor, Vânzătorul va contacta cumpărătorul, încercând să convină asupra următorului termen de livrare. Dacă cumpărătorul nu mai retrage bunurile, aceste bunuri sunt returnate vânzătorului, comanda este anulată dacă banii au fost plătiți, cumpărătorul este returnat în același cont bancar.
11.1. Caracteristicile fiecăruia dintre articolele vândute de Ecomob.ro sunt, în general, indicate în descrierea produsului pentru fiecare articol.
11.2. Intrucat imaginile produselor prezentate pe site-ul nostru sunt cu titlu de prezentare, avand caracter informativ, vânzătorul nu este responsabil pentru faptul că bunurile din magazinul online nu corespund dimensiunii, formei și culorii reale a mărfurilor datorită caracteristicilor afișajului utilizate de cumpărător în culoarea, forma sau alți parametri. De asemenea, reprezentarea de pe site a produselor noastre poate include accesorii ce nu fac parte din oferta standard.
11.3. Vânzătorul oferă o garanție de 12 de luni pentru toate bunurile, cu excepția cazului în care este specificat altfel în descrierea produsului.
11.4. În cazul în care vânzătorul nu furnizează asigurarea calității articolelor pentru anumite tipuri de bunuri, se aplică garanția prevăzută de legislația relevantă.
11.5. Vânzătorul furnizează serviciul de garanție a bunurilor printr-un intermediar între cumpărător și producător sau reprezentantul producătorului.
11.6. Vânzătorul se angajează să efectueze serviciul de garanție în termen de 15-45 de zile lucrătoare.
12.1. Cumpărătorul poate, fără a da nici un motiv, să returneze mobilierul în termen de 30 de zile calendaristice, dacă articolul este în ambalajul original, nu este utilizat.
12.2. Defectele bunurilor vândute sunt eliminate, mărfurile defecte sunt înlocuite și returnate în conformitate cu reglementările.
12.3. Pentru a returna articolul (ele) 12.2. În cazurile specificate în Reguli, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul prin e-mail la contact@ecomob.ro.
12.4. Cumpărătorul poate să își exercite dreptul prevăzut în articolul din Reguli în termen de 30 de zile calendaristice de la data livrării bunurilor către Vânzător, informându-l pe acesta cu privire la aceasta. În conformitate cu procedura prevăzută în regulament.
12.5. Atunci când cumpărătorul returnează bunurile, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
12.5.1. Articolul returnat trebuie să se găsească în pachetul inițial ordonat (acest articol nu se aplică în cazul returnării mărfurilor defecte);
12.5.2. Produsul nu trebuie să fie deteriorat de către cumpărător (schimbările de aspect ale produsului sau ale ambalajului acestuia, necesare pentru inspectarea produsului, nu pot fi considerate schimbări esențiale ale aspectului produsului);
12.5.3. Mărfurile trebuie să fie nefolosite, să nu aibă pierderi de aspect comercial (etichete nedeteriorate, folii de protecție nedeteriorate etc.) (acest punct nu se aplică în cazul returnării mărfurilor defecte);
12.5.4. Elementul returnat trebuie să fie același cu elementul primit de Cumpărător;
12.5.5. Este necesar să prezentați documentul de cumpărare și voucherul de garanție la returnarea bunurilor.
12.6. Vânzătorul are dreptul să nu accepte bunurile returnate de Cumpărător dacă Cumpărătorul nu urmează procedura de returnare prevăzută în acest articol.
12.7. Returnările pot fi livrate de către cumpărător însuși. În cazul în care Cumpărătorul nu are posibilitatea de a returna mărfurile însuși, Vânzătorul se angajează să ridice bunurile și să le înlocuiască cu bunuri similare corespunzătoare. În cazul în care vânzătorul nu are produse similare, acesta returnează cumpărătorului banii plătiți pentru elementul (elementele). În cazul în care Cumpărătorul dorește să refuze mărfurile nefolosite înainte de expirarea perioadei de 30 de zile, Vânzătorul va lua aceste bunuri prin propriul transport, pe cheltuiala proprie, într-un termen rezonabil.
12.8. Înapoierea și înlocuirea mărfurilor se efectuează în conformitate cu legile in vigoare.
12.9. Ne angajăm să returnăm bunurile în termen de 10 zile, dacă nu se convine altfel.
12.10. Banii pentru bunurile returnate sunt întotdeauna transferati prin ordin de plată și numai în contul bancar al plătitorului.
13.1. Vânzătorul trimite toate mesajele la Regulile 3.2. la adresa de e-mail furnizată de cumpărător în conformitate cu procedura stabilită.
13.2. Cumpărătorul va trimite toate notificările prin mijloacele de comunicare indicate în secțiunea “Contact” a Magazinului Vânzătorului online.
14.1. Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea produsului sau serviciului Ecomob.ro achiziționat, vă rugăm să informați administrația prin e-mail. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul la o reclamație scrisă, o cerere sau o reclamație referitoare la un produs achiziționat în magazin online Ecomob.ro puteți completa formularul de candidatură pe platforma europeană de soluționare electronică a litigiilor http://ec.europa.eu/odr/. De asemenea, puteți să depuneți o reclamație, o reclamație sau o plângere privind bunurile sau serviciile achiziționate în magazinul nostru online către ANPC.
14.2. Aceste reguli se bazează pe legislatia in vigoare.
14.3. Toate dezacordurile care decurg din aplicarea acestor reguli vor fi rezolvate prin negociere. În cazul în care nu se ajunge la un acord, litigiile se soluționează în conformitate cu legislatia in vigoare.
14.4. Orice modificare a Termenilor de vânzare va fi notificată în conformitate cu secțiunea 2.6. de mai sus.