Toate produsele noastre au garanție, dacă observați vreun defect de fabricație sau cauzat de transport, noi vom rezolva problema comandând piese de schimb în garanție, înlocuind produsul cu unul nou sau returnându-vă banii înapoi.
Procedură retur
Tot ce trebuie sa faceți, dacă puteți, este să ne trimiteți poze pe email cu defectele sau daunele produsului, astfel e mai ușor să rezolvăm problema și o vom face mai rapid. Toate informațiile legate de garanție pot fi obținute la numărul de telefon 0747 911 960 sau trimiteți-ne un email la contact@ecomob.ro.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanță Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii , aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanță , fără a preciza motivele, în termen de 14 de la dată la care intrați în posesia fizică a produselor.
- Expediati produsele sau inmanati-le direct nouă la adresa Casa Utila SRL, Str. Primaverii 16, jud. Botoșani, fără întârzieri nejustificate și , în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la dată la care ne- ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări , altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.
- Când returnați produsul, trebuie să fie în ambalajul original (pentru a verifica produsul, puteți tăia ușor banda ce acoperă și ține închis pachetul);
- Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat.
- Produsul trebuie să nu fi fost deteriorate de către client.
- În cazurile în care motivul pentru care doriți să returnați produsul ține de eventuale defecte de fabricație, noi ne asumăm responsabilitatea de a-l înlocui cu unul de calitate înaltă sau de a vă returna toți banii.
- Produsul trebuie să fie exact ca in momentul primirii (să aibă etichete, pachetul ce îl protejează nu trebuie să fie deteriorat) (acest lucru nu se aplică dacă produsul este returnat din pricina defectelor de fabricație).
- Produsul returnat trebuie să aibă toate componentele și ambalajele, la fel ca la primire.
- Noi ne obligăm să facem returnarea banilor în 20 de zile lucrătoarea, cu excepția situațiilor în care specificăm că durează mai mult. Banii vă vor fi trimiși prin transfer bancar către contul oferit de către client. Banii care vi se vor returna vor fi cei plătiți pentru produs, nu pentru serviciile oferite.
Garanție pentru calitate de 24 de luni
Fiecare produs vândut de către Ecomob.ro are specificațiile scrise în descrierea acestuia. Toate produsele vândute de către Ecomob.ro vin cu garanție de la producător, ale cărei termeni și condiții le puteți citi în descrierea produsului și în garanția propriu-zisă. După ce ați achiziționat unul dintre aceste produse, înainte de a le asambla, citiți-le bine. Condiții de validitate pentru garanție:
- În timpul procesului de asamblare, clientul a urmat instrucțiunile de asamblare;
- Produsul a fost folosit în scopul pentru care a fost creat și a fost întreținut și depozitat potrivit instrucțiunilor;
- Garanția se aplică în cazul în care defectele de calitate ale produsului sunt cauzate de către producător sau de către transportarea produsului până la client. Clientul pierde garanția în cazurile în care:
- Cumpărătorul nu a urmat regulile de mentenanță și depozitare ale mobilei;
- Produsele au fost deteriorate de către cumpărător;
- Mobila nu a fost deteriorată din cauza forței majore.
În ceea ce privește defectele ce apar când folosiți mobile, vă rugăm să folosiți datele de contact oferite pe site-ul Ecomob.ro pentru a le semnala. În timpul garanției, toate problemele legate de calitate și cantitatea prudselor vor fi rezolvate de către Ecomob.ro. Reparațiile sau înlocuirea produselor va fi plătite de către companie. Ecomob.ro este obligat să rezolve cazurile legate de garanția produselor în timp de 20-45 de zile lucrătoare de la data înregistrării reclamației. În acest caz, după ce ați achiziționat unul dintre aceste produse și ați observat defecte, aveți dreptul să returnați produsul în 24 de luni de la data de livrare. În cazul acesta, produsul defect va fi schimbat cu unul nou sau vă vom returna banii în totalitate. În timpul garanției (24 de luni), după ce ați observant defectele ascunse de material, vă rugăm să faceți fotografii și să ni le trimiteți la contact@ecomob.ro.
Producătorul va decide dacă se aplică garanția – ceea ce înseamnă că defectul a apărut în timpul producției sau din alte motive. Veți fi informat de decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată de dvs.
Vă rugăm să rețineți că:
- Garanția producătorului nu se aplică pieselor de mobilă afectate de timp și uzură.
- În cazul în care motivul returnării mobilei este calitatea proastă, noi suntem obligați să vă înlocuim mobila cu una de calitate satisfăcătoare sau să vă dăm banii înapoi.